Гурток "Екологія води" wym-1618848266979

03.03.21 Кожна краплина має значення wym-1618834069546 - приклад виконання навчального проєкту Завдання: знайти цікаві факти про воду. Вірші, загадки, прислів'я про воду скинути в папку "ПРОЄКТ ПРО ВОДУ" (Група Вайбер)

10.03. 21 Кожна краплина має значення wym-1618833907087 Завдання: Продовжити створення презентації (кожному учаснику - 2 слайди)

17.03.21 Магія води. Жива і мертва вода: міф чи реальність?wym-1618833734115 Завдання: знайти згадування про живу та мертву воду в казках та інших жанрах художньої літератури

17.04.21 "Вода - це життя!" wym-1618833221911 Завдання: Виконати ігрові завдання з презентації. Створити 1 ребус про воду або все, що пов'язане з нею

14.04.21 Водний баланс Землі wym-1618833457507 Завдання: за отриманим шаблоном створити модель "заповнення" людини водою в залежності від віку

21.04.21 Обговорення проблем забруднення вод. Розробка сценарію для агітбригади.wym-1621246252102

28.04.21 Розробка сценарію для агітбригади. wym-1621246350422

05.05.21 Практичне заняття. Розчищення берегу річки Кривий Торець

12. 05.21 Практичне заняття. Укріплення берегів річки Безіменна

19.05.21 Підсумкове заняття гуртка. Підведення підсумків

гурток "веселі співаночки"

Вокальний гурток «Веселі співаночки»

Мета гуртка:

- Надати можливість обдарованим дітям проявити свої здібності.

- Навчити дітей правильно та інтонаційно чисто співати.

- Прививати та поглиблювати любов до української пісні(народної та композиторської).

- Виховувати смак, високу виконавську культуру.

- Приймати участь в шкільних, міських, загальношкільних заходах.

Основний зміст роботи.

Учасники вокального гуртка приймають участь у шкільних та міських концертах, конкурсах, ранках та ін. заходах.

На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, дикцію та виразність співу.

Гуртківці розширюють свій кругозор, самореалізуються та підвищують свою самооцінку .

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Мета вокальних занять:

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу;

- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

Основні завдання вокальних занять:

- формування навичок співочої установки;

- різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;

- розвиток мислення;

- формування музичної пам’яті;

- навчання використання під час співу м’якої атаки;

- формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу.

Завдання формування якостей особистості:

- Ціннісне ставлення до праці, природи, до людей, держави, суспільства і мистецтва.

Форма проведення занять гуртка – комбінована.

Кожне заняття включає теоретичний матеріал, практичну роботу.

З початку навчального року діти були включені в систематичні заняття вокальної групи,юні вокалісти беруть участь практично у всіх шкільних заходах і концертах.

Заняття гуртка « Веселі співаночки»

Тема: Пісні сучасних українських та зарубіжних композиторів.

Розучування вокальних творів. Музична драматургія.
Розучування пісні Наталії Май «Добра пісня»

Навчальна мета:

працювати над виробленням вокально-хорових навичок;
ознайомити з новою піснею, вивчити перший куплет;
працювати над виробленням навичок сольфеджування.

Виховна мета:

формувати художній смак, музичні інтереси дітей;
виховувати у дітей патріотичні почуття;

виховувати любов до рідної мови, до української пісні;
виховувати любов і шану до творчості Л.Бетховена.

Розвиваюча мета:

розвивати навички активного сприймання музичного твору, вчити розрізняти елементи музичної мови, використані для створення певних навичок.

розвивати артистичні, музично-творчі здібності дітей, розкутість, впевненість та самовдосконалість.

Хідзаняття

Організаційний момент. Музичне вітання«Добрий день!»

Розспівування з освоєнням музичної грамоти. Сольфеджування вправи.

Розспівка на склади: «ділі-ділі-дон» по півтонах вгору і вниз.

Розспівка на склади «мі - ме - ма - мо - му» по мажорному тризвуку вгору і вниз.

Перевірка домашнього завдання:

Виконання української народної пісні «Іди, іди, дощику!» різними динамічними відтінками нарр, р, тр, тf,ff,pp(дуже тихо, тихо,не дуже тихо, не дуже голосно, голосно, дуже голосно).

Вивчення нового матеріалу. Розучування пісні

Українська пісня - це великий скарб нашого народу, його душа. Адже у пісні - його радощі й болі, любов до рідної землі та ненависть до ворогів. У пісні - вся краса людських почуттів та невмирущість традицій. Пісня - це наша історія.

Хто не знає рідної мови, цурається рідної пісні. Обкрадає свою душу, зневажає свій народ. Ми повинні пишатися тим, що ми українці, адже наша мова одна з найспівучіших, а наша пісня відома у всьому світі. Це наша гордість, наше багатство.

І сьогодні ми будемо вивчати пісню сучасного українського композитора і поета Наталії Май «Добра пісня».

Будь ласка, уважно послухаєте її і скажете який характер цієї пісні.

(В пісні розповідається про те, що ми живемо на найкращій землі, на рідній Україні. Пісня патріотичного характеру, сповнена любові до своєї держави, до своєї мови, бо то мова наших прадідів. Якщо ти зрікаєшся своєї пісні, то ти нехтуєш своїм народом. А втративши народ - хто ти є і що ти?)

(Характер пісні - веселий, енергійний).

А зараз вивчимо слова першого куплету пісні (робота над дикцією).

Гра «луна» при вивченні мелодії першого куплету пісні. Спів першого куплету без супроводу із акомпанементом. Художнє виконання першого куплету пісні та приспіву.

Пісня виконується в помірному темпі, не поспішаючи. 1 куплет складається з двох музичних речень, в яких по дві фрази:

фраза - починаємо зтрі поступово збільшуємо звучання на крещендо, доводимо дотfі вертаємось знов натр.

фраза - починаємо з тихого звучаннятрі поступово доводимо доffі зводимо звучаннянатр.

Приспів виконується патріотично, починаючи зтр,поступово збільшуємо звучання (крещендо) доff,закінчуємо приспів співом «ствердження та впевненості» натf.

Домашнє завдання:вивчити напам'ять слова пісні.

Слухання музики. Л.Бетховен. Увертюра «Егмонт».

Давайте пригадаємо, що таке музична драматургія?

Музична драматургія - це втілення драматичної дії у музичних творах різних жанрів. Музична драматургія створюється на основі розвитку одного або кількох контрастних музичних образів. Вони взаємодіють, конфліктують і тим самим стають основою для відтворення значущих життєвих надій і втілюються у музичних творах.

Сьогодні ми послухаємо твір великого німецького композитора Людвіга ван Бетховена. Однією з головних ідей творчості композитора є ідея незалежності людського духу. Тема героїчної боротьби за свободу з особливою силою втілена в його увертюрі «Егмонт». Це одна із сторінок героїчної боротьби фламандського народу (Нідерланди) проти іспанських завойовників. Сміливий і мужній граф Егмонт очолив повстання, яке було жорстоко придушене іспанськими правителями. Підступно схоплений ворогами Егмонт був засуджений до страти. Герой гине, але не гине ідея боротьби за свободу.

Перш ніж ми будемо говорити про музику, давайте пригадаємо, що таке увертюра? Увертюра - це оркестрова п'єса, яка виконується перед театральною виставою (це можебути опера, балет, оперета, музична вистава) і вводить в коло ідей і настроїв, які пануватимуть у виставі. Але увертюра може бути і самостійним оркестровим твором. І от увертюра Л.Бетховена-це самостійний музичний твір.У музиці непримиренну боротьбу народу композитор передає через протиставлення двох образів - образу іспанських гнобителів та образу пригніченого народу. Контраст інтонацій і музичних тем драматизує розвиток музики.

Підсумокзаняття.

Учитель. Ось і добігає кінця наше заняття.

Домашнє завдання :

вивчити напам'ять слова пісні «Добра пісня»;

пригадати, які ви знаєтесучасні дитячі твори.

Кiлькiсть переглядiв: 628